Кариера

ЗА НАС


“КАРИЕРА” е външна продукция на ТВ Европа и се излъчва всяка събота след новините от 20:35ч., с повторение в неделя от 10:35ч.


Предаването има магазинен характер и живо, динамично и експресивно, представя различни възможности за професионално израстване и кариерно развитие, както и за успешни мениджърски и бизнес практики! Основно място е отделено и на видео визитките на успешни предприемачи и мениджъри /рубр. «Делови хора»/, на интересни и иновативни професии /«Разни хора – разни професии»/, на консултации в сферата на човешките ресурси «Умения за кариера». С висок интерес се ползва и рубриката за здравен мениджмънт «Кариера/Здраве», в която в студиото на предаването се дискутират актуални социално значими заболявания.

За близо 15г. от съществуването си ТВ "Европа" се наложи между десетте най-гледани телевизии в България (Алфа Рисърч; TV Plan; MBMD).

Аудитория

  • За близо 10 годишното си съществуване /от 2005г./ предаването се утвърди като авторитетна и предпочитана специализирана трибуна за мениджмънт, професионално развитие и бизнес практики. Излъчването му в ефира на ТВ Европа допълнително спомогна за неговата висока гледаемост. Среднодневната аудитория, на медията е между 900 000 – 950 000 зрители на ден, повишението е с около 300 000 на ден в сравнение с предхождащите месеци и тенденцията е трайна. /TV Plan/TNS/


    ТВ Европа се излъчва по сателит и кабел. В България телевизията се излъчва по практически всички кабелни мрежи. По неофициални данни у нас са кабелизирани около 1 200 000 домакинства, или достъп до ТВ Европа имат около 3 500 000 зрители.

  • Друга изключително характерна черта за аудиторията на телевизията, според МАRKЕТ ТЕSТ и MBMD, е че заетите с трудова дейност хора предпочитат ТВ Европа – 70,4%, в преобладаващия си процент това са работещи хора, които проявяват повишена склонност към бизнес, техния дял е с 8% по-голям отколкото са средните стойности за страната, както и това, че 59% от целевата група на медията притежава автомобили, до като от общата TV аудитория за страната притежателите на автомобили са 51%. Мобилни телефони от аудитория на медията притежават 66.2% до като от общата ТВ аудитория – 49,9% и тенденцията е трайна.

  • По данни на MARKET TEST /TGA България/ най–висок процент от хората с висше образование /31,6%/ и високи лични доходи са голяма част от зрителската аудитория на медията.

ЕКИП